Merhaba formasyonlar için mum grafiği çizmek istiyorum ama nasıl nerden çizerim bilmiyorum. Tradingview harici.

Google olayda çok var ama ayrı ayrı sütun sütun veriyor grafikleri tradingview gibi çizilmiyor