Merhaba formasyonlar için mum grafiği çizmek istiyorum ama nasıl nerden çizerim bilmiyorum. Tradingview harici.
Google olayda çok var ama ayrı ayrı sütun sütun veriyor grafikleri tradingview gibi çizilmiyor
Kripto mum grafiği nasıl çizilir?
0
●66