bir otomasyon oluşturmak istiyorum senaryo şu şekilde
bir sütüna numara yazınca otamatik olarak whatsappı açıp o kişiye mesaj gönderecek.
excelde bu işlemi yapabilir miyim?
6
●180
- 25-06-2023, 00:06:29
- 25-06-2023, 00:36:13
- 25-06-2023, 00:45:15
- 25-06-2023, 23:28:49hocam çok teşekkür ederim ama, otomasyon ilerlesin istiyorum. sizin attığınız manuelnewQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2023, 23:43:33anladım hocam vba bilgim o kadar yok ama nette bulduğum bu örnek işinizi görür umarım
denedim güzel çalışıyor
https://www.youtube.com/watch?v=2FnD0qDXhrQ
https://www.dosya.tc/server43/hbroo0...ages.xlsm.html
SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-06-2023, 23:45:25çok teşekkürler ilginiz için konttrol ediyorum. hemennewQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle