Hocam tavsiyem üstüne tamamlayarak para üstü verirseniz daha sağlıklı ve zahmetsiz olur.
Örnek olarak 71 tl tuttu ve 100 tl aldınız.
önce 4 adet 1tl ile 75'e tamamlayın,
daha sonra 1 adet 5 tl ve 1 adet 20 tl ile 100 e tamamlayın.
Esnafların %90'ı tahminimce bu şekilde yapıyor.
Kasadayken 2 işlemi unutmak.
34
●2.054
- 23-06-2023, 21:30:33Hocam tamamen hata yapma korkusundan. Eski isimde aklimda tutmam gereken bir kac sayi oluyodu kendi kendime 10 defa tekrarliyodum ama yine unutuyordum. Is yerimde zaman gectikce kendime guvenim arttikca bu sorunlar da aşıldı. Cok doğal bir şey kafaniza takmayin taktikca daha da buyuyecek cunku.
- 23-06-2023, 23:44:14Zaten para üzerini kafandan hesaplarsan her zaman hata yapma ihtimalin olur. Profesörü koy oraya, 50. müşteride kafa çorba olacağı için hata yapması muhtemel
Para üzerini verirken, tutan fiyatın üzerini tamamlayarak vermeniz gerek. 32 lira tuttu adam 100 lira verdi 32 liranın üzerine sayarak parayı 100 liraya tamamlarsan sıfır hata ile yaparsın işini.
Para üzerini verirken, tutan fiyatın üzerini tamamlayarak vermeniz gerek. 32 lira tuttu adam 100 lira verdi 32 liranın üzerine sayarak parayı 100 liraya tamamlarsan sıfır hata ile yaparsın işini.