• 23-06-2023, 18:17:14
    #1
    Merhaba değerli r 10 üyeleri astsubaylığa başvuracağım hiç bir yerse net birşey bulamadım iki kolumda da küçük 1-2 cm boylarında dövme var sorun olur mu net bilgi lazım
  • 23-06-2023, 18:20:03
    #2
    üniforma giydiğinde gözüken noktadaysa olmaz yani omuz altından itibaren sıkıntı
  • 23-06-2023, 18:21:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Görünmeyen yerlerdeyse sorun olmaz diye biliyorum. Kolunda falansa eğer sıkıntı
  • 23-06-2023, 19:03:31
    #4
    Aliaydnoglu1 instagramdan yazarsan aklına takılan noktada yardımcı olmaya çalışırım