Yazılımcıyım 14K maaş alıyorum evden çalışıyorum ek olarak bir ücret almıyorum. İşe girdim gireli dışarıyla iletişimim kalmadı. Asosyal olmaya başladım. İş çok rahat kimse sıkıştırmıyor zaten işimi de yaptığım için gerek kalmıyor. Hem kendimi geliştiremediğimi düşünüyorum hem de ev ortamında akşama kadar verimli olmuyor sıkılıyorum. Dışarıya git dışarı da çalış diyeceksiniz ama dışarı da bir kahve olmuş 50-60 TL evli adama fazla gelir

Benle aynı durumda olanlar var mı ne düşünüyorsunuz fikir önerir misiniz