• 17-06-2023, 12:58:05
    #1
    Arkadaş ürün alıyoruz toptancıdan toptancı bizden önce zaten e ticaret pazarına girmiş.. Hem bizden kazanıp hemde bizim önümüzü kesen bu insanları da Allah bildiği gibi yapsın. Adam bana 50 ye satıyor toptan diye kendi 55 e trendyolda satıyor ne kadar da güzel kaliteli bir ticaret değil mi bundan sonra bari toptan trendyoldan alırım 5 tl fark var (!)
  • 17-06-2023, 13:02:52
    #2
    Bizden önce girmiş diyorsunuz neresi etik değil tam olarak onu anlamadım ? Sizin oluşturduğunuz bir pazara girmedi anladığım kadarı ile adam zaten orada satıyormuş.
  • 17-06-2023, 13:04:47
    #3
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizden önce girmiş diyorsunuz neresi etik değil tam olarak onu anlamadım ? Sizin oluşturduğunuz bir pazara girmedi anladığım kadarı ile adam zaten orada satıyormuş.
    hocam toptancıdan bahsediyorum. Toptancının görevi satıcılara toptan fiyata satış yapmaktır etik kurallarına göre o ürünleri pazarlarda satmak değildir.
  • 17-06-2023, 13:04:50
    #4
    Arkadaş sanırım şunu demek istemiş

    Bana ürünü 12 ₺ e veriyor trendyolda 17 ₺e satıyor yani okadar haklısınki zaten kuruşlar kalan bir sistem trendyolun okadar lanet bir işleyişi varki gerçekten
  • 17-06-2023, 13:06:37
    #5
    Günaydınlar, 2023 e hoşgeldiniz
  • 17-06-2023, 13:07:27
    #6
    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydınlar, 2023 e hoşgeldiniz
  • 17-06-2023, 13:08:02
    #7
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sanırım şunu demek istemiş

    Bana ürünü 12 ₺ e veriyor trendyolda 17 ₺e satıyor yani okadar haklısınki zaten kuruşlar kalan bir sistem trendyolun okadar lanet bir işleyişi varki gerçekten
    evet.. bundan bahsetmek istemiştim
  • 17-06-2023, 13:08:51
    #8
    Trendyol'da satmasında sıkıntı yokta, size komisyon, kargo ve kar marjı bırakacak fiyatı yazmaması yanlış.
  • 17-06-2023, 13:09:53
    #9
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol'da satmasında sıkıntı yokta, size komisyon, kargo ve kar marjı bırakacak fiyatı yazmaması yanlış.
    maalesef hocam o fiyatı girmek istesem zaten -20 falan zarara girerim en az her üründen