• 16-06-2023, 21:58:42
    #1
    Hetzner'de yeniyim.
    Nasıl yükleniyor, bilen var mıdır?
    Edit: Ticket açtım, yanıt geldi. Olay şu imiş; ben direkt addon domaini seçtiğim için uygulama yükleme menüsü çıkmamış karşıma. Hostingin bağlı olduğu ana domaini seçip wordpress'i install etmek, ederken de addon domaini seçmek gerekiyormuş.
    Benim gibi cpanel'e alışmış ve hetznere yeni gecmis kisiler için faydalı olur belki.
  • 16-06-2023, 22:00:25
    #2
    Merhaba,
    Ücretli destek verebilirim.
    Whatsapp
  • 16-06-2023, 22:19:20
    #3
    ...
  • 16-06-2023, 22:47:02
    #4
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyi de bilmeseniz olmuyor değil mi? Cloud kullanmiyorum. Webhosting yazmışım başlığa.
  • 16-06-2023, 22:50:24
    #5
    cnrzdmr83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyi de bilmeseniz olmuyor değil mi? Cloud kullanmiyorum. Webhosting yazmışım başlığa.
    size yardım etmek isteyen insanlara biraz daha kibar davranmalısınız bence

    ama görüyorum ki bunun için zaman ayırmaya bile değmezsiniz
  • 16-06-2023, 22:51:15
    #6
    @BaRBaRYaN; öneride bulunmuş terslemişsiniz.Yanlış anlamış olabilir, yardımda bulunmak istemiş. Ücretli destek sağlayanlardan hizmet alabilirsiniz.
  • 16-06-2023, 22:57:31
    #7
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size yardım etmek isteyen insanlara biraz daha kibar davranmalısınız bence

    ama görüyorum ki bunun için zaman ayırmaya bile değmezsiniz
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @BaRBaRYaN; öneride bulunmuş terslemişsiniz.Yanlış anlamış olabilir, yardımda bulunmak istemiş. Ücretli destek sağlayanlardan hizmet alabilirsiniz.
    Arkadaşlar kimseyi terslemek gibi bir niyetim yok. "Hocam şöyle videolar var, faydalı olabilir" demek, soru ile alakasız videoları koyup "youtube'u incele" demekle aynı şey değil maalesef.

    Kırdıysam özür dilerim, kırmak gibi bir niyetim yoktu @BaRBaRYaN;

    Bu arada çözümü, sorumda editledim. Yorum yapan herkese teşekkürler.
  • 16-06-2023, 23:06:45
    #8
    siteyi İNGİLİZCE kullanmayacaksanız otomatik kurulumları tavsiye etmem. Sonrasında çeviri başta olmak üzre problemler çıkartabiliyor.
    her zaman DB yi elle oluşturup manuel kurulum yapmanızı tavsiye ederim.