siteyi İNGİLİZCE kullanmayacaksanız otomatik kurulumları tavsiye etmem. Sonrasında çeviri başta olmak üzre problemler çıkartabiliyor.
her zaman DB yi elle oluşturup manuel kurulum yapmanızı tavsiye ederim.