Merhabalar.
Askerliğimi emekliliğe saydırmak için borçlanma yapacağım ama kafama takılan bir şey var
"Borçlanmaya Esas 1 Günlük Prime Esas Kazanç Tip " Bu nedir acaba? Azami ve asgari var neye göre seçeceğim? Ne farkı var?
Azami seçtiğimde 2500 küsür ₺ diyor ama makalelere baktığımda 30 küsür binlerden bahsediyor.
Tam anlayamadım
Askerlik Borçlanması Hk
0
●172