• 13-06-2023, 12:33:45
    #1
    backlinkmatik.com
    freelancer stok gorselleri ne biliyim mekan bagimsiz calisma, gezerek calisma vs. reklamlarinda tertemiz fotolar var, adam plajda kumsalda kucaginda laptopla calisiyor.. acaba fake mi onlar?

    o kumsalda anlik bir ruzgar esse, plajda yanından birisi koşarak geçse falan pert olur laptop. Ben bir defa goturdum cesaret edemedim valla açmaya.

    Koruyucusu falan mi var ya da direkt toz geçirmez laptop mu var?

    Yaz da geldi, haftanin 1 gunu plajda şezlongda çalışmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?
  • 13-06-2023, 12:36:40
    #2
    Ne güzel dertler
  • 13-06-2023, 12:37:38
    #3
    Taşlı yerlerde bir şey olmuyor. Veya denize uzak yerlerde açarsınız.
  • 13-06-2023, 12:38:26
    #4
  • 13-06-2023, 12:43:03
    #5
    Geçen sene plajda (telefonla) kurtlar vadisi izliyordum o aklıma geldi 😂😂
  • 13-06-2023, 12:58:16
    #6
    Plajda en iyi şey kumlu karpuz yemektir. Kıtır kıtır dişlerinde hissedersin
  • 13-06-2023, 12:59:58
    #7
    Bu ev ısınmaz diyip villa almamak gibi geldi

    Ben de görünen detayların yanında görünmeyen detaylara odaklanıyorum hep. Galiba odaklanmamak lazım. Henüz yolunu bulamadım.
  • 13-06-2023, 13:06:43
    #8
    backlinkmatik.com
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ev ısınmaz diyip villa almamak gibi geldi

    Ben de görünen detayların yanında görünmeyen detaylara odaklanıyorum hep. Galiba odaklanmamak lazım. Henüz yolunu bulamadım.

    hocam plajda kumdan kaçış yok. istediğin kadar dikkat et o sezlong nasil oluyorsa kumla doluyor el parmaklarinin arasına kadar heryerde kum oluyor. tedbirsiz gidersem sanki 2. 3. gunde tozdan tus takimini elime alirim gibi geliyor bana, bilemedim... yapanlar nasil yapiyor onu merak ediyorum illaki vardır taktikleri
  • 13-06-2023, 13:12:27
    #9
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam plajda kumdan kaçış yok. istediğin kadar dikkat et o sezlong nasil oluyorsa kumla doluyor el parmaklarinin arasına kadar heryerde kum oluyor. tedbirsiz gidersem sanki 2. 3. gunde tozdan tus takimini elime alirim gibi geliyor bana, bilemedim... yapanlar nasil yapiyor onu merak ediyorum illaki vardır taktikleri
    Katılıyorum. Tedbir de alamazsınız ki. Ani rüzgara bakar her şey.