• 12-06-2023, 18:40:05
    #10
    *#1234# yapıp ekran görüntüsü atabilir misiniz bana özelden ?
  • 12-06-2023, 19:31:52
    #11
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *#1234# yapıp ekran görüntüsü atabilir misiniz bana özelden ?
    Gönderdim hocam
  • 12-06-2023, 19:37:30
    #12
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet atılıyor. Bir telefoncu Amerika 'dan geldiğinden dolayı buna pasaport kayıtı gerekiyor dedi. Burada bir konu açarak sormak istedim.
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdim hocam
    Buna normal kayıt olmuyor maalesef, size getirenin söylediği gibi pasaport ile kayıt edilmesi lazım.
  • 12-06-2023, 22:26:07
    #13
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna normal kayıt olmuyor maalesef, size getirenin söylediği gibi pasaport ile kayıt edilmesi lazım.
    Sizden önce ki arkadaş program ile yapılmıyor. Servis ile yapılıyor ücreti 135 dolar demişti. Şaştık kaldık atılıyor mu atılmıyor mu net bir şey bulamadık 😂
  • 12-06-2023, 22:48:22
    #14
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden önce ki arkadaş program ile yapılmıyor. Servis ile yapılıyor ücreti 135 dolar demişti. Şaştık kaldık atılıyor mu atılmıyor mu net bir şey bulamadık 😂
    135 dolar ne hocam maşallah 100-150₺ arası atıyoruz imei normalde. 150$'a atan arkadaş nasıl atacak merak ettim doğrusu.
  • 12-06-2023, 22:50:08
    #15
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    135 dolar ne hocam maşallah 100-150₺ arası atıyoruz imei normalde. 150$'a atan arkadaş nasıl atacak merak ettim doğrusu.

    Bilmiyorum neyse araştırmaya devam
  • 13-06-2023, 11:21:07
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Awakea; Onlara İMEİ olmuyor cert yaptırabilir yada passaport kaydı yaptırabilirsiniz telefoncuyum oradan biliyorum.
  • 13-06-2023, 14:42:03
    #17
    Ticoal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Awakea; Onlara İMEİ olmuyor cert yaptırabilir yada passaport kaydı yaptırabilirsiniz telefoncuyum oradan biliyorum.
    Cert nedir hocam?
  • 13-06-2023, 15:12:27
    #18
    @Awakea; Cert YD makinelere bağlanıyorlar modele imei çekiyorlar ama pahalı bir işlem ortalama 170 $ ile 220 $ bende S22 var mesela 256 GB hafızalı cert attırmak istedim 200 $ çıkarttılar.