Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet atılıyor. Bir telefoncu Amerika 'dan geldiğinden dolayı buna pasaport kayıtı gerekiyor dedi. Burada bir konu açarak sormak istedim.
Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderdim hocam
Buna normal kayıt olmuyor maalesef, size getirenin söylediği gibi pasaport ile kayıt edilmesi lazım.