• 12-06-2023, 17:38:11
    #1
    Merhabalar, elimizde Amerika 'dan getirilen Samsung S20 Ultra telefon bulunuyor. Pasaport kayıtı mı gerekiyor yoksa IMEI ile çözüm sağlayabiliyor muyuz?
  • 12-06-2023, 17:39:15
    #2
    Android cihazlara imei atılıyor diye biliyorum ama yeni nesil androidler hakkında çok bilgim yok.
  • 12-06-2023, 17:40:43
    #3
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android cihazlara imei atılıyor diye biliyorum ama yeni nesil androidler hakkında çok bilgim yok.
    Evet atılıyor. Bir telefoncu Amerika 'dan geldiğinden dolayı buna pasaport kayıtı gerekiyor dedi. Burada bir konu açarak sormak istedim.
  • 12-06-2023, 17:46:09
    #4
    Mayısta yayınlanan güncellemeyi yaptıysanız olmaz, yapmadıysanız olur. Chimera tool ile atılıyor. Telefoncuya götürün yapar.
  • 12-06-2023, 17:50:14
    #5
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet atılıyor. Bir telefoncu Amerika 'dan geldiğinden dolayı buna pasaport kayıtı gerekiyor dedi. Burada bir konu açarak sormak istedim.
    Pek alakası olduğunu sanmıyorum. %99 ihtimalle imei atılıyordur. Farklı telefonculara sorun bence.
  • 12-06-2023, 17:50:56
    #6
    professionalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mayısta yayınlanan güncellemeyi yaptıysanız olmaz, yapmadıysanız olur. Chimera tool ile atılıyor. Telefoncuya götürün yapar.
    Yok zaten telefon bu ay geldi.
  • 12-06-2023, 17:55:58
    #7
    Server kaydı yapıyorlar diye biliyorum
  • 12-06-2023, 18:06:03
    #8
    Hocam özelden ayarlar telefon hakkında yazılım bilgilerini ss atın yardımcı olayım
  • 12-06-2023, 18:30:46
    #9
    istmhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özelden ayarlar telefon hakkında yazılım bilgilerini ss atın yardımcı olayım
    Teşekkür ederim, birazdan iletmiş olacağım. ☺