Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet atılıyor. Bir telefoncu Amerika 'dan geldiğinden dolayı buna pasaport kayıtı gerekiyor dedi. Burada bir konu açarak sormak istedim.
Pek alakası olduğunu sanmıyorum. %99 ihtimalle imei atılıyordur. Farklı telefonculara sorun bence.