• 10-06-2023, 23:48:05
    #1
    7 24 yorgunum 10 saat uyusamda uyandığımda yine uyuyasım geliyor uyusamda geçmiyor senelerdir böyle
    çarşıya gidecek mecalim yok

    b12 eksikliğinden olabilirmi Vitamin eksikliği için sağlık ocağına gidilirmi yoksa Hastaneye mi gideyim
  • 10-06-2023, 23:51:28
    #2
    B12 olabilir, onun dışında birçok etken olabilir. Kan tahlili yaptırmalısınız.

    Onun dışında spor yapıyor musunuz bilmiyorum ancak yapmıyorsanız vücut hantallığa alıştığı için bu tarz bir durum olabilir. Kendinizi zorlayarak yürüyüş vs. gibi şeylerden başlayarak bir sporu hobi edinebilirsiniz.
  • 10-06-2023, 23:52:11
    #3
    sağlık ocağına gidip kan tahlili ver. geceden yemek yeme aç git.
  • 10-06-2023, 23:52:39
    #4
    Flushixy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    B12 olabilir, onun dışında birçok etken olabilir. Kan tahlili yaptırmalısınız.

    Onun dışında spor yapıyor musunuz bilmiyorum ancak yapmıyorsanız vücut hantallığa alıştığı için bu tarz bir durum olabilir. Kendinizi zorlayarak yürüyüş vs. gibi şeylerden başlayarak bir sporu hobi edinebilirsiniz.
    sağlık ocağında vitamin testi çıkarmı acaba
    labaratuvarları yok o yüzden sordum
  • 10-06-2023, 23:52:40
    #5
    Hocam tatlı uyku hep öyle örneğin 7 saat uyuyan birisi ile 5 saat uyuyan biri aynı olmaz genelde 5 saat uyuyanin daha az uygusu oluyor örnek verdiğim budur 10 saat yerine 7 saat uyuyup deneyin derim
  • 10-06-2023, 23:53:03
    #6
    Kırmızı et, balık tüketimini arttırın. Multivitamin alın ve sıcak duş almayın. ,
    Masturbasyondan uzak olun ve akşam saatleri sigara tüketimini içiyorsanız azaltın.
    Dişlerinizi fırçalamayı ve kişisel bakımınızı ertelemeyin.

    Kronik bir durum gibiyse doktora görünmekte fayda var.
    • Sedner
    • DigitalTrade
    DigitalTrade ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-06-2023, 23:55:05
    #7
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlık ocağında vitamin testi çıkarmı acaba
    labaratuvarları yok o yüzden sordum
    Sağlık ocaklarında ve Devlet hastanelerinde artık tam kapsamlı kan tahlili yapılmıyor diye biliyorum. Yapılıyorsa da ücretli olmuş olması gerekiyor. Sıra bulmayla falan uğraşacağınıza gidebiliyorsanız özel hastaneye gidip tam kapsamlı kan tahlili isteyebilirsiniz.

    (ben kendim kan tahlili yaptırmak istediğimde böyle bir süreç yaşanmıştı.)
  • 11-06-2023, 00:31:39
    #8
    Mevsimsel olabilir hocam.
  • 11-06-2023, 00:59:56
    #9
    Flushixy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık ocaklarında ve Devlet hastanelerinde artık tam kapsamlı kan tahlili yapılmıyor diye biliyorum. Yapılıyorsa da ücretli olmuş olması gerekiyor. Sıra bulmayla falan uğraşacağınıza gidebiliyorsanız özel hastaneye gidip tam kapsamlı kan tahlili isteyebilirsiniz.

    (ben kendim kan tahlili yaptırmak istediğimde böyle bir süreç yaşanmıştı.)
    tam kan tahlili çıkmasını istemiyorum zaten görünmesini istemediğim şeyler olabilir
    o yüzden sadece vitamin eksileri çıkmazmı saglık ocagında