• 10-06-2023, 19:54:54
    #1
    A54 mü Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus mı alayım?

    A54 TR KAYITLI 2.EL ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM 10 BİN TL 1 aylık cihazmış
    Redmi Note 12 Pro Plus Yurt Dışı Kayıtlı Android 12 MIU13 sürüm 8150₺

    Sizce hangisini alayım, satarken de hangisi daha kolay satılır değeri düşmez?
  • 10-06-2023, 19:56:24
    #2
    Redmi al 2.ci el bise alinmaz
  • 10-06-2023, 20:01:03
    #3
    A54 dediğiniz oppo mu hocam. Ben kullanıyorum oppo A54 ona göre yorum yapiyim
  • 10-06-2023, 20:01:43
    #4
    Samsung Galaxy A54 5G (128 GB) alman daha avantajlı olacaktır. Satma konusuna gelirsek her Android telefon değer kaybediyor. Türkiye'de aldığın fiyatın üstünde çok rahat satabileceğin tek marka Apple sanırım . İleride değerlendirip satmayı düşünüyorsan iPhone bak derim. Samsung ile Xiaomi arasında kıyaslama yapacak olursak, Samsung telefon bir daha fiyatını korur gibi duruyor.
  • 10-06-2023, 20:05:21
    #5
    Uzun ömürlü istersen samsung daha iyi ama 2.el den uzak durun.
  • 10-06-2023, 20:15:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    A54 ama sıfırı 12 Bin zaten 2 bin var
  • 10-06-2023, 22:15:59
    #7
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun ömürlü istersen samsung daha iyi ama 2.el den uzak durun.
    Telefoncu satiyor faturasi vesaire var 1 günlük cihaz jelatini üstünde + olarak telefonu sattigimiza dair belge veririz dedi faturaya ek olarak.
  • 10-06-2023, 22:16:56
    #8
    EgemenGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Galaxy A54 5G (128 GB) alman daha avantajlı olacaktır. Satma konusuna gelirsek her Android telefon değer kaybediyor. Türkiye'de aldığın fiyatın üstünde çok rahat satabileceğin tek marka Apple sanırım . İleride değerlendirip satmayı düşünüyorsan iPhone bak derim. Samsung ile Xiaomi arasında kıyaslama yapacak olursak, Samsung telefon bir daha fiyatını korur gibi duruyor.
    Galaxy A54 5G zaten hocam yazmamışım.
  • 10-06-2023, 22:33:47
    #9
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy A54 5G zaten hocam yazmamışım.
    Satmada problem yaşamak istemiyorsan ve biraz daha uzun ömürlü olsun diyorsan Samsung al derim. Bütçen el veriyorsa iPhone al fiyatları tekrar artacak gibi duruyor