ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun ömürlü istersen samsung daha iyi ama 2.el den uzak durun.
Telefoncu satiyor faturasi vesaire var 1 günlük cihaz jelatini üstünde + olarak telefonu sattigimiza dair belge veririz dedi faturaya ek olarak.