• 10-06-2023, 19:10:57
    #1
    Elimde 128GB, 2 senelkk garantisi devam eden, 3-4 aylık ve %100 pil sağlığı olan 11 var. Üç ay önce 15 bine tamam diyenler vardı. Şimdi 20'den ilana koymam mantıklı mıdır? Yani sarj aleti falan dahil buna. Çünkü cihazın su anki fiyatı 22-23 bin.
  • 10-06-2023, 19:14:36
    #2
    97
    1,5 yıl
    beyaz
    128 gb

    15500 dedi bir telefoncu vermedim
  • 10-06-2023, 19:15:10
    #3
    20den gider 64 gbyi bile 18-19 diyorlar şu an
  • 10-06-2023, 19:15:34
    #4
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    97
    1,5 yıl
    beyaz
    128 gb

    15500 dedi bir telefoncu vermedim
    Telefoncular az verir hocam onlar da üstüne koyup son kullanıcıya satıyor. Direkt son kullanıcıya satmak lazım telefoncular öldürüyor.
  • 10-06-2023, 19:16:53
    #5
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefoncular az verir hocam onlar da üstüne koyup son kullanıcıya satıyor. Direkt son kullanıcıya satmak lazım telefoncular öldürüyor.
    Aynen öyle hepsiburada da kendisi 22k satıyor diğer satıcılar 25-28k arası sıfırı.
  • 10-06-2023, 19:31:14
    #6
    iphone 11 suan zaten 20-22 bantlarinda bildigim kadariyla
  • 10-06-2023, 19:32:29
    #7
    Sıfırı 21 bin tl olduğundan 2.eline 20bin zor.