İkincisi Kurumsal olarak kurumsalı geçtim haftada 2 tane konu açma hakkımız var
Ve en son konuyu net olarak 5-6 gün önce açmısımdır aynı konu oldugu için silinmiş , bu bir ticari konu değil iş veren konusu ve neden benim konu aynı konu açılmaz diye siliniyor.. Ben mi yanlıs biliyorum yoksa silende mi bir yanlıslık oldu ?
Lütfen bu konuda silinmeden bir bilgi verinki hata varsa bilelim bizde düzeltelim. Yada mod arkadas yeniyse o düzeltsin yanlıs bildiği konuyu
En son actıgım konu linki https://www.r10.net/is-verenler/3690...stermisin.html
