Selamlar. İşim gereği iki ayrı odada çalışıyorum.
NOT: İzmir'deyim, ev güney cephe, soğutmak için alacağım.
1 odaya 14.000 BTU almaktansa,
2 odaya ayrı ayrı 9.000 BTU almaya karar verdim.
Fiyatı 10k'yı geçmeyecek model varsa önerebilir misiniz? Teşekkürler.
Klima önerisi yapar mısınız?
10
●222
- 05-06-2023, 17:09:06Maddi sorunun yoksa DAİKİN eğer sınırlıysa Baymak almanı öneririm
- 05-06-2023, 17:09:52F/P markalarını ilk defa duydum. Güvenebilir miyim?Valvior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2023, 17:11:51Hocam toshibanın 1 dış 2 iç üniteli olanları var. Bunlar daha iyi olabilir. Bir araştırın isterseniz.
- 05-06-2023, 17:13:10Hocam araştırdığın zaman göreceksin zaten. Gree en büyük üretici fabrikalarından birisi. Piyasada bulunan bir çoğu markayı GREE üretiyor. Daikin, Mitsubishi, Electra ve Fujiterma gibi büyük markalar için üretimler yapıyor. Biraz araştır öyle al araştırmadan alma.ChronicL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2023, 17:15:19Teşekkür ederim. Eve geçince detaylı araştırma yapacağım.Valvior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle