• 05-06-2023, 16:35:32
    #1
    Merhabalar;

    Genelde seyahat ediyorum ve çok pahalı bir şey almak istemiyorum. Bu yüzden sadece 20-30 dakikalık mesafelere götürüp getirecek bir motor yeterlidir. Hız yapmayı sevmem.

    Arora Cappucino 50CC ( 80 e çevrilip verilecek ) almayı düşünüyorum 50Bin TL. Önerir misiniz? Tipi çok hoşuma gidiyor.

    Teşekkürler
  • 05-06-2023, 16:36:17
    #2
    Ek olarak; Mersin'de yani sahil kesiminde süreceğim. Yokuş falan çok yok buralarda.
  • 05-06-2023, 16:36:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Onun yerine 125 lik al b ehliyetde sürebilir 50 cc var benim yarım saatlik yolda duruyo soğutmuyor
  • 05-06-2023, 16:38:11
    #4
    ocuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun yerine 125 lik al b ehliyetde sürebilir 50 cc var benim yarım saatlik yolda duruyo soğutmuyor
    Yürürlüğe girdi mi hocam?
    Sizdeki nedir?
  • 05-06-2023, 16:38:39
    #5
    Ben kullanıyorum gayet yeterli özellikle hafif ve küçük olduğu için kontrolü de kolay oluyor, onun dışında zorunlu trafik sigortası ve mtv'den muaf olması da yanında verilen ufak bir hediye uzak mesafelerde kullanmayacaksan şehir içinde gayet yeterli ha bu arada 50cc motorların otobanlara çıkması yasak bilginiz olsun. Bunların dışında sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.
  • 05-06-2023, 16:39:39
    #6
    LOTUSLİSANS.COM
    50 lik motosiklet zevklidir hocam, hız yapmak isteseniz de yaptırmaz çevreyi izleye izleye gidersiniz. Ayağınızı yerden keser. Bedava parasına benzinle gezersiniz
  • 05-06-2023, 16:41:29
    #7
    Hocam öncelikle geçenlerde sattım CC Yükseltmek için alacaksınız emin olun 3 ay sonra maksimum kursa yazılıp CC Yükselticeksiniz tatmin olamıyorsunuz çünkü onun dışında evet MTV Zorunlu sigorta vs yok ama allah korusun sizin suçlu olduğunuz bir kazada aracın tüm yapım maliyetide size yükleniyor yani bir passatın aynasını kırdınız serviste bu aynı 20bin çıktı diyelim artık hangi karttan çektireyim diye düşünürsünüz tavsiyem 125 CC Alın zaten hemen hemen aralarında 3 4 bin oynuyor ehliyetede yazılın miss gibi hem akfanız rahat etsin hemde en azından otoban veya normal hızda gidebilin
  • 05-06-2023, 16:44:37
    #8
    Yerinizde olsam sıfırına o kadar para vermem. Ayrıca ehliyet almaya üşenmeyin bence alın ehliyetinizi 125cc bir motor alın 2. el böylece her türlü yola çıkabilirsiniz.
  • 05-06-2023, 16:45:42
    #9
    mondial revival kesinlikle