Merhabalar;
Genelde seyahat ediyorum ve çok pahalı bir şey almak istemiyorum. Bu yüzden sadece 20-30 dakikalık mesafelere götürüp getirecek bir motor yeterlidir. Hız yapmayı sevmem.
Arora Cappucino 50CC ( 80 e çevrilip verilecek ) almayı düşünüyorum 50Bin TL. Önerir misiniz? Tipi çok hoşuma gidiyor.
Teşekkürler
50 CC Motor | Tecrübesi olan Var Mı?
14
●466
- 05-06-2023, 16:35:32
- 05-06-2023, 16:36:17Ek olarak; Mersin'de yani sahil kesiminde süreceğim. Yokuş falan çok yok buralarda.
- 05-06-2023, 16:38:11Yürürlüğe girdi mi hocam?ocuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizdeki nedir? - 05-06-2023, 16:38:39Ben kullanıyorum gayet yeterli özellikle hafif ve küçük olduğu için kontrolü de kolay oluyor, onun dışında zorunlu trafik sigortası ve mtv'den muaf olması da yanında verilen ufak bir hediye uzak mesafelerde kullanmayacaksan şehir içinde gayet yeterli ha bu arada 50cc motorların otobanlara çıkması yasak bilginiz olsun. Bunların dışında sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.
- 05-06-2023, 16:39:3950 lik motosiklet zevklidir hocam, hız yapmak isteseniz de yaptırmaz çevreyi izleye izleye gidersiniz. Ayağınızı yerden keser. Bedava parasına benzinle gezersiniz
- 05-06-2023, 16:41:29Hocam öncelikle geçenlerde sattım CC Yükseltmek için alacaksınız emin olun 3 ay sonra maksimum kursa yazılıp CC Yükselticeksiniz tatmin olamıyorsunuz çünkü onun dışında evet MTV Zorunlu sigorta vs yok ama allah korusun sizin suçlu olduğunuz bir kazada aracın tüm yapım maliyetide size yükleniyor yani bir passatın aynasını kırdınız serviste bu aynı 20bin çıktı diyelim artık hangi karttan çektireyim diye düşünürsünüz tavsiyem 125 CC Alın zaten hemen hemen aralarında 3 4 bin oynuyor ehliyetede yazılın miss gibi hem akfanız rahat etsin hemde en azından otoban veya normal hızda gidebilin