merhaba
yurt dışında adres kaydı bulunan ve orada yaşayan bir Türk vatandaşı Türkiye'de bir şirket devir alır ise, bağkur ödemek zorunlu mu? avantajları ve dezavantajları nedir cevap arıyorum.
malı müşavirlere soru
0
●58
0
●58