merhaba
yurt dışında adres kaydı bulunan ve orada yaşayan bir Türk vatandaşı Türkiye'de bir şirket devir alır ise, bağkur ödemek zorunlu mu? avantajları ve dezavantajları nedir cevap arıyorum.