• 03-06-2023, 19:16:05
    #1
    github student pack ile domain alıp webmail açıp domaini alırkende iletişim bilgilerini mernisten buldukları kişiler adına yapıyorlar. daha sonra r10a geliyorlar yine mernisten buldukları domaini üstüne açtıkları kişilerin bilgileri ile kayıt oluyorlar. Telefon numarası zaten açık hat kullanıyorlar bu sayede tanesi 50tlden r10 davetiye kodu satıyorlar. bir şekilde önüne geçilmesi gerek telegramda bir çocuktan duydum. Platformda dolandırıcılıklar çok arttı
  • 03-06-2023, 19:17:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/sikayetim-var/28...azmayiniz.html
  • 03-06-2023, 19:18:49
    #4
    Bu kadar uğraşıyorlarsa hakediyorlar dermişim !
  • 03-06-2023, 19:19:27
    #5
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    R10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Davetiye/Üyelik satışı ihbarı için bu konu altından kanıtlarla birlikte eklemeniz rica olunur.

    + Olarak eğer r10daki skype adresi ve başka bir yerde sattığı skype adresini delil olarak gösteriyorsanız, bu yetmez. Skypeye ekleyip onaylatmanız gerekir..

    Kanıt eklenmeyen mesajlar silinecektir.

    Mesaj attıktan sonra lütfen mesajınızı da report ediniz.
    böyle demişler
  • 03-06-2023, 19:43:09
    #6
    Aslında yapılması gereken şu, üye olurken de resimli kimlik doğrulaması istenmesi gerekiyor. Üye olan kişi kripto para borsalarındakine benzer şekilde kimlikli selfie atması lazım, bu şekilde ancak önüne geçilebilir diye düşünüyorum.
  • 03-06-2023, 20:47:39
    #7
    gbulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    github student pack ile domain alıp webmail açıp domaini alırkende iletişim bilgilerini mernisten buldukları kişiler adına yapıyorlar. daha sonra r10a geliyorlar yine mernisten buldukları domaini üstüne açtıkları kişilerin bilgileri ile kayıt oluyorlar. Telefon numarası zaten açık hat kullanıyorlar bu sayede tanesi 50tlden r10 davetiye kodu satıyorlar. bir şekilde önüne geçilmesi gerek telegramda bir çocuktan duydum. Platformda dolandırıcılıklar çok arttı
    Ben 30tl ye davet satan gördüm Hocam telegram da konuşmaları sildigi için kanıt olarak atamadım ama Userbot da konuşmalarımın bir kaydı olur