• 02-06-2023, 23:41:15
    #1
    Merhaba. Ben siteye giremiyorum nedense ama 1 ay öncesinde girebiliyordum. İlginç bir şekilde cookieleri de temizledim giremedim. Mesela VPN kullansam diyorum ama normal girebildiğim bir siteydi neden böyle oldu anlamadım. Mac adresimden engellemiş olabilirler mi?

  • 02-06-2023, 23:42:09
    #2
    IP'nizi banlamışlar muhtemelen.
  • 02-06-2023, 23:43:45
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IP'nizi banlamışlar muhtemelen.
    Evet ben de öyle düşünüyorum ama neden banlamışlar anlamışta değilim çünkü temiz bir hesap açmıştım ve herhangi bir paylaşım falan da yapmamıştım açıkçası. Sadece oradakı insanlara merhaba işte nasılsınız bu X domaini kaça satıyorsunuz ve aylık kazancı ne kadar tabirinde sorular sormuştum.

    Peki hocam madem IP adresimi engellemişler modemi kapatıp 15 saniye sonra tekrar açmama rağmen yine de giremiyorum ki, sorun da bu.