• 31-05-2023, 00:13:33
    #1
    Selamlar bu kampanyadan yararlanan oldu mu ? iPhone 13 cihazımı 14 pro ile değiştirmek istiyorum cihaz sıfır gibi 3-4 ay oldu ne kadarlık bir değerleme yapılır ikinci ele satsam daha mı fazla olur fiyatı merak ediyorum şimdiden teşekkürler.
  • 31-05-2023, 00:31:49
    #2
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar bu kampanyadan yararlanan oldu mu ? iPhone 13 cihazımı 14 pro ile değiştirmek istiyorum cihaz sıfır gibi 3-4 ay oldu ne kadarlık bir değerleme yapılır ikinci ele satsam daha mı fazla olur fiyatı merak ediyorum şimdiden teşekkürler.
    Teknosa ya gittim cumartesi günü danışman özetle git dışarıda sat daha karlı olursun dedi ve gönderdi. Öyle de oldu arada 4 bin TL kadar bi oynama oldu 😅 dışarıda satın cihazın fiyatını düşürüyorlar.
  • 31-05-2023, 00:44:34
    #3
    fiyatı aşırı düşürüyolar dibin dibinden alıyorlar cihazı her türlü ikinci el daha mantıklı