• 30-05-2023, 18:39:41
    #55
    gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her konu siyasi tartışmaya dönüyor. Siyasi tartışmaya yol açacak yorum sahipleri forumdan atılmalı.
    Ban sebebini görünce kahkaha attım
  • 30-05-2023, 18:41:32
    #56
    md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artış falan yok aslında merkez bankası kuru düşük kalmıştı. şimdi döviz bürolarıyla eşitleniyor.
    Bravo müthiş tespit.
    Koskoca ülkenin kasası olan merkez bankası çarşıya uyuyor he komedisiniz
  • 30-05-2023, 19:12:59
    #57
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her 10 dakkada bir sayfayı yeniledigimde 2-3 kuruş artıyor

    Dolar mı altın mi alınır şuan ? Sizce
    araba
  • 30-05-2023, 19:46:46
    #58
    Dünyada kriz varmış öyle diyorlar.
  • 30-05-2023, 20:33:26
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her 10 dakkada bir sayfayı yeniledigimde 2-3 kuruş artıyor

    Dolar mı altın mi alınır şuan ? Sizce
    Kayış attı hocam.
  • 31-05-2023, 16:45:07
    #60
    28 mayısta milletimiz tercihini bu yönde yapmıştır. Hayırlısı 😂 😂
  • 31-05-2023, 21:05:07
    #61
    Cevap aşağıdaki örnekte. Kimse evinin, arabasının, arsasının değerini düşürmeyeceğine göre doları yukarı çekip dengelemek şart. Böyle bir şey dünyanın hiç bir yerinde yok. Tüm varlıkların uzun bir süre "dolar bazlı" bir daha bu fiyatları göreceğini düşünmüyorum.

    Türkiye, şu an dünyanın en pahalı ülkesidir. Dolar artmazsa ne yatırımcı ne turist gelir. İhracat yapamaz her şeyi ithal etmeye devam eder ve cari açığı daha da arttırırsınız. Doların artması orta ve uzun vadede şu anki durumdan daha iyi olabilmek için mecburidir.



    https://twitter.com/yavuzwe/status/1...-lnqS6oqw&s=19