Cevap aşağıdaki örnekte. Kimse evinin, arabasının, arsasının değerini düşürmeyeceğine göre doları yukarı çekip dengelemek şart. Böyle bir şey dünyanın hiç bir yerinde yok. Tüm varlıkların uzun bir süre "dolar bazlı" bir daha bu fiyatları göreceğini düşünmüyorum.
Türkiye, şu an dünyanın en pahalı ülkesidir. Dolar artmazsa ne yatırımcı ne turist gelir. İhracat yapamaz her şeyi ithal etmeye devam eder ve cari açığı daha da arttırırsınız. Doların artması orta ve uzun vadede şu anki durumdan daha iyi olabilmek için mecburidir.
https://twitter.com/yavuzwe/status/1...-lnqS6oqw&s=19