Dolandırıldım sizce napmalıym - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolandırıldım sizce napmalıym
9
●
652
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dolandırıldım sizce napmalıym
1
2
29-05-2023, 11:37:23
#1
Roma
Arkadaslar daha önce r10 dışı ticaret yaptığım biri beni 10k tokatladı cimerede yazdım. forumda biri vardı bu konularla ilgilenen bana ulassbilirmi
29-05-2023, 11:40:00
#2
Misafir
Cimee uzun sürer. Keşke direkt mahkemeye başvursaydınız.
29-05-2023, 11:40:31
#3
Misafir
10k az değil hiç vakit kaybetmeden direkt savcılığa gidin
29-05-2023, 11:41:02
#4
ByCiHaT
Tüm dekont ve konuşma görüntüleri ile birlikte Direk Savcılığa gidin hocam. Geçmiş olsun.
29-05-2023, 11:41:38
#5
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Dirket savcılığa gidin
29-05-2023, 11:45:20
#6
TibetBey
savcılığa gidin. Anında dolandıran kişiyi bulup evine polis gönderiyorlar. Sonrası kolay zaten.
29-05-2023, 11:46:48
#7
Roma
Arkadaslar bu kisi 3-4 aydır irtibatta olduğumuz kisiydi bun rağmen 10k tokatladı bidaha asla önden ücret atmam sizde atmayın tavsiyem
29-05-2023, 11:51:17
#8
aspetbiebs
Üyeliği durduruldu
Roma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaslar bu kisi 3-4 aydır irtibatta olduğumuz kisiydi bun rağmen 10k tokatladı bidaha asla önden ücret atmam sizde atmayın tavsiyem
Geçmiş olsun
29-05-2023, 11:59:34
#9
nolyoo
Öncelikle geçmiş olsun. Elinizdeki belgelerle en yakın savcılığa gidin. Hemen çözüyorlar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler