• 29-05-2023, 11:37:23
    #1
    Arkadaslar daha önce r10 dışı ticaret yaptığım biri beni 10k tokatladı cimerede yazdım. forumda biri vardı bu konularla ilgilenen bana ulassbilirmi
  • 29-05-2023, 11:40:00
    #2
    Cimee uzun sürer. Keşke direkt mahkemeye başvursaydınız.
  • 29-05-2023, 11:40:31
    #3
    10k az değil hiç vakit kaybetmeden direkt savcılığa gidin
  • 29-05-2023, 11:41:02
    #4
    Tüm dekont ve konuşma görüntüleri ile birlikte Direk Savcılığa gidin hocam. Geçmiş olsun.
  • 29-05-2023, 11:41:38
    #5
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Dirket savcılığa gidin
  • 29-05-2023, 11:45:20
    #6
    savcılığa gidin. Anında dolandıran kişiyi bulup evine polis gönderiyorlar. Sonrası kolay zaten.
  • 29-05-2023, 11:46:48
    #7
    Arkadaslar bu kisi 3-4 aydır irtibatta olduğumuz kisiydi bun rağmen 10k tokatladı bidaha asla önden ücret atmam sizde atmayın tavsiyem
  • 29-05-2023, 11:51:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Roma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar bu kisi 3-4 aydır irtibatta olduğumuz kisiydi bun rağmen 10k tokatladı bidaha asla önden ücret atmam sizde atmayın tavsiyem
    Geçmiş olsun
  • 29-05-2023, 11:59:34
    #9
    Öncelikle geçmiş olsun. Elinizdeki belgelerle en yakın savcılığa gidin. Hemen çözüyorlar.