• 26-05-2023, 09:31:42
    #1
    Arkadaşlar merhaba, Excalibul G770 anakartım arızalandı. Elinde sorunsuz çalışan anakart olan var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Selamlar
      Ortadan 2 ye ayrılmadı ise ,
      Daha önce Verdiğiniz yer haşat etmedi ise
      tamir Ederiz
      Ama işlemci ve chip arızaları varsa masraflı olabilir
  • 26-05-2023, 09:33:15
    #2
    @residense; hocam anakart tamiri yapıyor bulamazsanız gönderebilirsiniz kendisine.
  • 26-05-2023, 11:46:36
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Selamlar
    Ortadan 2 ye ayrılmadı ise ,
    Daha önce Verdiğiniz yer haşat etmedi ise
    tamir Ederiz
    Ama işlemci ve chip arızaları varsa masraflı olabilir
  • 26-05-2023, 20:49:03
    #4
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar
    Ortadan 2 ye ayrılmadı ise ,
    Daha önce Verdiğiniz yer haşat etmedi ise
    tamir Ederiz
    Ama işlemci ve chip arızaları varsa masraflı olabilir
    Profilimdeki Wp den yazar mısınız?
  • 27-05-2023, 13:28:44
    #5
    cenkkarakol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilimdeki Wp den yazar mısınız?
    Pm yolladım numaranızı göremedim
  • 27-05-2023, 15:34:13
    #6
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm yolladım numaranızı göremedim
    Sorun çözülmüştür hocam sağ olun.