• 25-05-2023, 22:19:55
    #1
    iPHONE 11 E SAHİBİM ARADA KENDİ KENDİNE KAPANIYO RESTARTLANIYOR DURUP DURURKEN TELEFONU ELLEMİYORUM BİLE SEBEBİ NEDİR BİLİYOR MUSUNUZ
  • 25-05-2023, 22:22:48
    #2
    Hocam batarya olabilir muhtemelen ama telefoncuya gösterin gene siz bence
  • 25-05-2023, 22:33:18
    #3
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam batarya olabilir muhtemelen ama telefoncuya gösterin gene siz bence
    şarjı %100 bataryamda bu ara da %86
  • 25-05-2023, 23:11:28
    #4
    Arka plandaki işlemlerden ısınıyor olabilir hocam.
  • 25-05-2023, 23:25:55
    #5
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarjı %100 bataryamda bu ara da %86
    Hocam telefonun şarjı varken bir anda telefon kapanma sebebi genelde bataryadan kaynaklı oluyor benim bikdiğim
  • 25-05-2023, 23:33:14
    #6
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonun şarjı varken bir anda telefon kapanma sebebi genelde bataryadan kaynaklı oluyor benim bikdiğim
    Teşekkür ederim cevabınız için
  • 25-05-2023, 23:40:50
    #7
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim cevabınız için
    Rica ederim