Hocam öncelikle hayırlı geceler bence tavsiye ederim ama eğer o üyeliği aldıktan sonra o parayı çıkartabilir misinizsırf görünüş icinse almayın ama 3 ay 4 ay sonra o parayi cikartirsaniz sizin kârınıza olur saygılarimla.
Bence borçla alınmamalı şahsi düşüncem eğer daha iyi iş yapacağınızı düşüyorsanız ayrı tabii. Yoksa şuan hiç üyelik almadan alan insanlardan çok kazananlar da vardır.