reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ABD'den giriyorum zatende sebebini anlayamadım bekleme listesi tuşu gelsede olur
vpn,vds,vps gibi sistemle giriyorsaniz , farketmez gidiyor. Ama meta buttonu gelir geri ancak abine acilmayabilir.
Direkt usa da yasiyosaniz o baska tabii