Meta butonum gitti ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Meta butonum gitti ?
9
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Meta butonum gitti ?
1
2
22-05-2023, 18:35:47
#10
LogicX
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reallegal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ABD'den giriyorum zatende sebebini anlayamadım bekleme listesi tuşu gelsede olur
vpn,vds,vps gibi sistemle giriyorsaniz , farketmez gidiyor. Ama meta buttonu gelir geri ancak abine acilmayabilir.
Direkt usa da yasiyosaniz o baska tabii
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler