• 22-05-2023, 00:20:07
    #1
    Elimde de bir tane yurtdışı cihaz var bu cihazın ne kadar kullanım süresi kaldı merak ediyorum daha önceden hat taklmış
  • 22-05-2023, 00:22:42
    #2
    4 ay fiziksel sim + 4 ay e-sim = 8 ay kullanabilirsiniz

    Her yıl kullanım hakkı yenileniyor
  • 22-05-2023, 00:25:49
    #3
    Dün haberlerde gördüm sanırım değişiklik olacakmış diye ama net emin değilim araştırabilirsiniz
  • 22-05-2023, 00:26:52
    #4
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün haberlerde gördüm sanırım değişiklik olacakmış diye ama net emin değilim araştırabilirsiniz
    Nasıl bir değişiklik söz konusu?
  • 22-05-2023, 00:29:41
    #5
    Kurumsal Üye
    Toplam 8 ay hocam
  • 22-05-2023, 00:44:55
    #6
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir değişiklik söz konusu?
    6 aya çıkaracaklarmış, öyle olursa 6 ay esim 6 ay fiziki sim 1 sene mis gibi.