• 21-05-2023, 12:06:35
    #1
    Arkadaşlar şu fanı bir türlü sökemedim. Video izlediğim de adam orada ki düğmeye bastı çıktı hemen fan ama ben bastığımda çıkmıyor nasıl çıkarabilirim bunu?

  • 21-05-2023, 12:10:43
    #2
    Sanki vidalı fan gibi sendeki düğmeli olanlardan değil de
  • 21-05-2023, 12:11:57
    #3
    Diğer tarafında da aynısından var mı diye kontrol edin varsa ikisine de aynı anda bastırın. Tek taraftaysa sorun termal macununun yapışmasından dolayı oluyor. Biraz zorlamanız gerekebilir. Veya bilgisayarı 10 dk civarı kullanın işlemci ısınsın tekrar deneyin.
  • 21-05-2023, 12:18:39
    #4
    Siz, siz olun fazla bastırmayın. Fazla bastırınca sonuç.

  • 21-05-2023, 12:22:20
    #5
    hocam tornavida ile yandaki vidaları söktüğünüz zaman çıkacaktır zorlamaya gerek yok
  • 21-05-2023, 12:23:30
    #6
    Hocam o çengele basıp önce öne doğru ittireceksin sonra alt tarafında tırnak var o tırnak yerinden çıkacaktı ve çengeli yukarı kaldırınca fan çıkacaktı
  • 21-05-2023, 12:31:31
    #7


    Bunun karşısında bir tane daha olması lazım ikisine hafifçe bastığnız zaman çıt diye atar. fazla bastırmayın kırarsınız. Çıkarmakta zorlanıyorsanız takmakta daha da zorlanırsınız zarar verebilirsiniz.