• 20-05-2023, 16:19:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar birsey soracam belki saçma olur ama merakimda kaldi. Artik herseyin yerini herseye cevap verebilen yapay zeka uygulamalari cikti. Neredeyse hic birsey bilmeden yapay zekayla halledilebilir duzeye geldi. Web dunyasi tamamiyla bittimi mesela artik kimse makale satamayacak, kimse kalkıp web sitesi açmayacak blog forum vs. Tarzinda, bunlar gibi bir sürü sey yapay zekayla hallediliyor. Bu saattem sonra ne yapilabilir ? Bu konuyla ilgili biraz tartismak istiyorum.
  • 20-05-2023, 16:20:53
    #2
    Takip++
  • 20-05-2023, 16:22:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    takip
  • 20-05-2023, 16:23:02
    #4
    Danışman
    Forum içindeki makalecilik öleli çok oluyor.
    Birbirinin aynısı şeyler yok olmaya devam ediyor.
    Farklılık ve özgünlük içeren şeyler bir süre daha yaşayacak.
    Onlarında promptları çıkana kadar zaman var. Sonrası
    cesur yeni dünya
  • 20-05-2023, 16:23:52
    #5
    Yapay zekalar öğrenme aşamasında ileride nereye gelir emin değilim ama alışkanlıkların değişmeside kolay değildir.
  • 20-05-2023, 16:23:59
    #6
    Selamlar, yapay zeka halen istenilen seviye de değil, bir insan gibi isteklere tam anlamıyla cevap veremiyor şimdilik. Ki verse bile işin entegrasyon tarafına fiziksel olarak müdahale edemeyeceği ve spesifik konuları çözümleyemediği için bizlere hala ihtiyaç var.
  • 20-05-2023, 16:24:05
    #7
    Makale öldü mü?
    Genel olarak evet yapay zeka editörlerden daha iyi yazabiliyor.
    Web bitti mi?
    Hiç sanmıyorum çünkü halen aramalar geleneksel olarak yapılıyor.
  • 20-05-2023, 16:26:54
    #8
    Hocam forum dediğin r10 vs tek tük hariç öleli çok oldu zaten. 2005deki ile 2015 20 deki aynı değildi zaten.

    Blog dersen, kendi tecrübelerini paylaştıkların her zaman para eder ama tek düze, şu şöyle yapılırlar yavaş yavaş bitiyor.

    Makale de aynı şekilde tecrübe hariç ordan burdan okuyup birleştirip yazayım bitti bence.

    Asıl stackoverflow vs bitti benim gördüğüm kadarıyla. Çünkü ne hata alsam yaptığımı hata mesajıyla yazıyorum en fazla 2 3 adımda sorunu çözüyorum. R10 ya da başka yere yaz da cevap bekle devri bitti.

    Kısacası, piyasadan toplanıp sıfır tecrübe ile birşeyler paylaşma devri kapanıyor ama tecrübe her zaman iş yapar. Bunlar benim düşüncelerim tabii.
    • Fahrettin
    Fahrettin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-05-2023, 16:31:33
    #9
    Hocam peki ne yapilabilir ?