• 20-05-2023, 14:19:26
    #1
    merhaba, borsadaydım fakat seçimden 1-1.5 ay önce çıktım, iyi ki çıkmışım düşüş oldu. Seçimden bir kaç ay sonra tekrar gireceğim. Bu süreçte de dolar korkum mevcut. Şuan dolar alsam, yeni gelen veya şuanki hükümet zor olsada dolarla oynama yaparsa hem zarar edebilirim hem de bu makas farkı falan çok para yiyor.

    Kur korumalı sizce en azından 3 aylık mantıklı mı tam şu an?
  • 20-05-2023, 14:21:07
    #2
    Normal vadeli hesap kur korumalidan daha fazla kazandırıyor. Fakat dolarin ne olacağı belli değil. Ben işi şansa birakmayip normal vadeliye koyuyorum.
  • 20-05-2023, 14:24:33
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Merhaba tavsiye etmiyorum kesinlikle kur korumalida dolar satış 19.5 alış 22 böyle makas mi olur ilk 1 yılda makas arası yoktu kur korumalida suan el birliğiyle artmasına izin vermiyorlar o yüzden ben 2 gün sonra bozdurup kur korumaliyi altın alicagim
  • 20-05-2023, 14:27:27
    #4
    Altın alın hocam. En sağlamı budur.
  • 20-05-2023, 14:33:00
    #5
    normal vadeli daha mantıklı olur