• 18-05-2023, 21:01:49
    #1
    Arkadaşlar merhaba, aile hekimim hastaneye sevk vermişti lakin şehir dışında olduğum için sevke gidememedim. Aradan yaklaşık 2 hafta geçti. Bugün edevletten mesaj gelmiş. Mesaj tam olarak şöyle:

    Yoklama kaçağı durumuna düşmemek için yoklama işlemlerinizi tamamlamanız gerekmektedir. Yoklama işleminizi yaptırdıysanız bu mesajı dikkate almayınız. B016

    Ben hemen ilk iş günü içinde gideceğim. Fakat yoklama kaçağı durumuna düşmüşmüyümdür, ne kadar süre içerisinde düşerim, eğer düşersem bedelliden yararlanabilir miyim? Bilgisi olan ve cevap verebilen olursa çok sevinirim.

    Not: Bu arada edevlette yoklama sürem 7 ay olarak gözüküyor.
  • 18-05-2023, 21:10:02
    #2
    arkadaşımında 7 ay gorunuyor o mesaj onada geldi 31.12.2023 e kadar vaktiniz var
  • 18-05-2023, 21:36:16
    #3
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşımında 7 ay gorunuyor o mesaj onada geldi 31.12.2023 e kadar vaktiniz var
    Hocam o da muayene işlemlerini başlatmış mıydı? Benim hastaneye sevkim var lakin gidemedim. Gelen mesajda da şu zamana kadar vaktiniz var vs. yazmıyor.
  • 18-05-2023, 21:38:39
    #4
    oguzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o da muayene işlemlerini başlatmış mıydı? Benim hastaneye sevkim var lakin gidemedim. Gelen mesajda da şu zamana kadar vaktiniz var vs. yazmıyor.
    Hatırladığım kadarıyla muayene yaptırın diyordu 31.12.2023 e kadar yani daha 7 ayı var yazıyordu e devlette askerliğim bölümünde