Bu kargo firmalarının çalışma mantığı nasıl işliyor bileniniz var mı ?
Örnek veriyorum İstanbul'dan kargo verdim ve verdiğim paket araca yüklendi yola çıktı diyelim. Yola çıkan araç başka yere uğruyor mu yoksa direkt götüreceği şehre mi gidiyor ?
Şimdi İstanbul'dan çıkan paket sabah 8-9 gibi Amasya'da olması lazım mesela ( eğer araç 15:09 da yola çıktıysa gece 2-3 gibi gelmesi lazım.) ama hala "transfer sürecinde" yazıyor her hangi bir değişiklik bulunmuyor.

