• 17-05-2023, 17:17:01
    #1
    md_
    Üyeliği durduruldu
    Ankaradayim firtina sonucu ruzgarda yokus ustundeki konteynir hareketlenip park halindeki arabama carpti. Aracim 0 di yeni almistim bu konuda belediye sorumlu oluyor mu
  • 17-05-2023, 17:18:10
    #2
    Doğal afet kasko varsa bir ihtimal
  • 17-05-2023, 17:18:11
    #3
    Benim arabaya da yokuştan kayıp çarpmıştı ama herhangi bir şey olmadı hocam sanmıyorum belediyenin sorumlu olacağını
  • 17-05-2023, 17:18:58
    #4
    https://kararlar.uyusmazlik.gov.tr/K...ordsOnly=False

    böyle bir şey buldum hocam
  • 17-05-2023, 17:26:19
    #5
    Geçmiş olsun hocam canın sağ olsun inşallah zararını karsilarlar
  • 17-05-2023, 17:33:53
    #6
    Wordpress
    Öyle bir ihtimal olan yere konteyner koymaları bence bir hata. Bu hata sonucu siz mağdur oluyorsanız bir dilekçe yazıp iligli kuruma göndermeniz doğru olabilir. Net bir bilgi sahibi değilim o sebeple kesin bir araştırma yapmanız sizin yararınıza olacak.
  • 17-05-2023, 18:05:31
    #7
    Geçmiş olsun hocam. Koltuk bile uçmuş fırtınada .


    https://dai.ly/x8l0nwq