Ankaradayim firtina sonucu ruzgarda yokus ustundeki konteynir hareketlenip park halindeki arabama carpti. Aracim 0 di yeni almistim bu konuda belediye sorumlu oluyor mu
Öyle bir ihtimal olan yere konteyner koymaları bence bir hata. Bu hata sonucu siz mağdur oluyorsanız bir dilekçe yazıp iligli kuruma göndermeniz doğru olabilir. Net bir bilgi sahibi değilim o sebeple kesin bir araştırma yapmanız sizin yararınıza olacak.