Klonlama yapmaya ilgili - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klonlama yapmaya ilgili
1
●
122
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klonlama yapmaya ilgili
14-05-2023, 23:33:49
#1
Ainsleo
Bir uygulama klona kapalıysa, kopyalamanın hiç bir yolu yokmu? mesela papara gibi klonda açılmıyorsa ne yapılabilir?
14-05-2023, 23:41:06
#2
Mertkral
Hangi uygulama hocam aklımdaki olmasın😀
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler