• 14-05-2023, 23:33:49
    #1
    Bir uygulama klona kapalıysa, kopyalamanın hiç bir yolu yokmu? mesela papara gibi klonda açılmıyorsa ne yapılabilir?
  • 14-05-2023, 23:41:06
    #2
    Hangi uygulama hocam aklımdaki olmasın😀