• 14-05-2023, 20:49:52
    #1
    Bugün R10'da durgunluk mu var? Normalde nerdeyse 20 saniyede bir konu açılırdı, bugün durgunluk var sanırım normal olarak.
  • 14-05-2023, 20:50:40
    #2
    Sadece Bu Gün Değil Hocam, 1 Haftadır Durgun Bence
  • 14-05-2023, 20:50:51
    #3
    Herkes seçim sonucuna bakıyor. Normal yani.
  • 14-05-2023, 20:51:27
    #4
    Seçimle ilgileniyoruz
  • 14-05-2023, 20:51:42
    #5
    En iyisi sanırım
    MaxKreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Bu Gün Değil Hocam, 1 Haftadır Durgun Bence
    +1
    Siyasi konular harici etkileşim az doğal olarak.
  • 14-05-2023, 20:52:02
    #6
    Şuan önümde 6 tane canlı yayın açık. R10na da sadece seçimle ilgili birşey var mı diye bakıyorum
  • 14-05-2023, 20:54:02
    #7
    🥇Innovative SEO Manager
    Bugün tatil ilan ettik. Seçimi takip ediyoruz
  • 14-05-2023, 20:54:52
    #8
    bende diyim.seçim var hocam. nabak işi gücü şuan 4 yıllık plan program yapacağız
  • 14-05-2023, 20:56:06
    #9
    galiba forumda siyasi konu yasaklandı ve herkes seçimi takip ediyor