• 14-05-2023, 20:32:18
    #1
    Arkadaşlar API çekiyorum ama servisler gözükmüyor boş gözüküyor 0 TL yazıyor çözümü varmıdır acaba
  • 14-05-2023, 20:35:25
    #2
    Anydesk veya discord varsa yardımcı olabilirim.
  • 14-05-2023, 20:35:58
    #3
    Örnek görsel iletirseniz bakabiliriz hocam
  • 14-05-2023, 22:04:22
    #4
    Wpden yazarsanız yardımcı oluruz hocam wa.me/+905010373535
  • 14-05-2023, 22:06:01
    #5
    ayarlarda api kısmını kontrol edin. Eğer ki bakiyeniz 0 da 0 gösterir