• 14-05-2023, 11:59:01
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,

    Yurtdışı telefonun ilk 4 ayı doldu ikinci sim alanına taktım 2 gündür şebeke gelmedi çözümü bilen varmı.
  • 14-05-2023, 12:00:53
    #2
    ilk simin dolmasına 2-3 gün kala takmalıydınız.
  • 14-05-2023, 12:02:14
    #3
    Kurumsal PLUS
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk simin dolmasına 2-3 gün kala takmalıydınız.
    Yani bu aktif olmaz mı artik.
  • 14-05-2023, 12:10:47
    #4
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu aktif olmaz mı artik.
    net bilgiye sahip değilim ama muhtemelen evet.
  • 14-05-2023, 12:26:38
    #5
    @MFK; konu hakkında yardımcı olabilir misiniz hocam?
  • 15-05-2023, 18:54:07
    #6
    Kurumsal PLUS
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    net bilgiye sahip değilim ama muhtemelen evet.
    Bilgilendirme için yazıyorum bugun tekrar sim kartı önce 1'e sonra tekrar ikiye taktım ve anında şebeke geldi.