Merhaba,
Yurtdışı telefonun ilk 4 ayı doldu ikinci sim alanına taktım 2 gündür şebeke gelmedi çözümü bilen varmı.
2. Sim Kart Aktif Olmadı
5
●142
- 14-05-2023, 11:59:01
- 14-05-2023, 12:10:47net bilgiye sahip değilim ama muhtemelen evet.Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2023, 18:54:07Bilgilendirme için yazıyorum bugun tekrar sim kartı önce 1'e sonra tekrar ikiye taktım ve anında şebeke geldi.Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
