• 12-05-2023, 15:04:27
    #1
    Merhaba önceden emeklilik hayatım kısmına girince çalıştığı gün sayısı falan geliyordu dün baktık tahsis numarası falan gelmiş maaş ödenmektedir diyor yani emekli olmuş mu ? Olduysa maaş ne zaman alıyor?
  • 12-05-2023, 15:09:34
    #2
    Dosyası işleme girmiş 4a Emekli aylık bilgisi kısmını kontrol edin orasıda gözüküyorsa maaş başlamıştır 3-4 gün içinde fark ve ilk maaş ödeniyor
  • 12-05-2023, 15:13:31
    #3
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosyası işleme girmiş 4a Emekli aylık bilgisi kısmını kontrol edin orasıda gözüküyorsa maaş başlamıştır 3-4 gün içinde fark ve ilk maaş ödeniyor
    orada çıkıyor ama detay dediğimde tutar banka adı banka bilgisi falan çıkmıyor normal mi hocam ?
  • 12-05-2023, 15:14:17
    #4
    chaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada çıkıyor ama detay dediğimde tutar banka adı banka bilgisi falan çıkmıyor normal mi hocam ?
    Normal hocam ilk maaşı zaten TC Kimlik Numarası ile çekicek
  • 12-05-2023, 15:15:08
    #5
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal hocam ilk maaşı zaten TC Kimlik Numarası ile çekicek
    Anladım hocam peki maaş yatınca ulaşıyorlar mı bize ?
  • 12-05-2023, 15:16:31
    #6
    chaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam peki maaş yatınca ulaşıyorlar mı bize ?
    Hocam normalde eve kağıt geliyor emekli oldunuz şu kadar maaşınız vardır diye ama o kağıdı edevlettende 1-2 gün içinde görebilir ve kağıdı beklemeden bankaya müracaat edebilir
  • 12-05-2023, 15:18:25
    #7
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normalde eve kağıt geliyor emekli oldunuz şu kadar maaşınız vardır diye ama o kağıdı edevlettende 1-2 gün içinde görebilir ve kağıdı beklemeden bankaya müracaat edebilir
    Teşekkürler hocam son bi daha soru sorsam e devletten görebiliyor dediniz ne yazarak görebiliriz çok sağolun bu arada.
  • 12-05-2023, 15:20:44
    #8
    chaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam son bi daha soru sorsam e devletten görebiliyor dediniz ne yazarak görebiliriz çok sağolun bu arada.