Merhaba önceden emeklilik hayatım kısmına girince çalıştığı gün sayısı falan geliyordu dün baktık tahsis numarası falan gelmiş maaş ödenmektedir diyor yani emekli olmuş mu ? Olduysa maaş ne zaman alıyor?