• 12-05-2023, 14:10:05
    #1
    Selamlar
    Merak ediyorum sizin de seçim döneminde ( son 2 hafta ) e ticaret işlerinizde düşme yaşandı mı?
    Bayram öncesi ve bayram sonrası düşme normal bu her sene yaşanıyor ama üstüne seçim dönemi iyi olmadı
  • 12-05-2023, 14:11:07
    #2
    insanların kafası çok dolu hocam şu dönemde, inşallah düzelir
  • 12-05-2023, 14:11:11
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Evet düşüş var
  • 12-05-2023, 14:11:28
    #4
    seçimle alakası yok hocam ben forumda hep görüyorum herkes düşüşte her zaman düşüşte
  • 12-05-2023, 14:11:30
    #5
    Bu durumda vakit, alım vaktidir. Ama indirim de yapmıyorsunuz Hocam. İzin verin de krizinizi fırsata çevirelim(!)
  • 12-05-2023, 14:11:44
    #6
    kimsede para kalmadı ki alışveriş yapacak
  • 12-05-2023, 14:12:29
    #7
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Sektöre göre değişiyor. Seçimden dolayı aşırı bi sipariş var özellikle milletvekilleri ve partiler tarafından hiç bu kadar yoğun olmamıştık
  • 12-05-2023, 14:12:40
    #8
    iyi şükür
  • 12-05-2023, 14:13:07
    #9
    bir durgunluk var evet