Masaüstünde duran anlamsız simge - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Masaüstünde duran anlamsız simge
5
●
188
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Masaüstünde duran anlamsız simge
11-05-2023, 18:57:47
#1
BayCos
Merhaba,
Görselde görüldüğü gibi masaüstünde tam ortada bir simge var sayfa geçicilerinde hep sabit nasil kaldira bilirim ?
11-05-2023, 19:00:27
#2
BuyW
11-05-2023, 19:00:27
#3
umutsevimcan
monitorde cross ayarı vardır onu kapatırrsan gidder monitorun tuşlarından halledersin
11-05-2023, 19:00:30
#4
momiliric
Monitörünüz gaming monitör ise gaming monitörlerde crosshair koymak için bir tuş var bu sebeple ekranda bu eklenti gözüküyor olabilir tuşlardan kontrol sağlamanız sağlıklı olucaktır
11-05-2023, 19:00:40
#5
mucahitergul
Monitörünüzün özelliği, monitör ayarlarından kapatabilirsiniz.
11-05-2023, 19:00:58
#6
batoksca
Silinmeyen programları silmek için bir yazılım vardı. Bu onun işareti diye hatırlıyorum.
O yazılım varsa sizde yazılımı kaldırın çözülür.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler