• 11-05-2023, 18:57:47
    #1
    Merhaba,

    Görselde görüldüğü gibi masaüstünde tam ortada bir simge var sayfa geçicilerinde hep sabit nasil kaldira bilirim ?
  • 11-05-2023, 19:00:27
    #2
  • 11-05-2023, 19:00:27
    #3
    monitorde cross ayarı vardır onu kapatırrsan gidder monitorun tuşlarından halledersin
  • 11-05-2023, 19:00:30
    #4
    Monitörünüz gaming monitör ise gaming monitörlerde crosshair koymak için bir tuş var bu sebeple ekranda bu eklenti gözüküyor olabilir tuşlardan kontrol sağlamanız sağlıklı olucaktır
  • 11-05-2023, 19:00:40
    #5
    Monitörünüzün özelliği, monitör ayarlarından kapatabilirsiniz.
  • 11-05-2023, 19:00:58
    #6
    Silinmeyen programları silmek için bir yazılım vardı. Bu onun işareti diye hatırlıyorum.
    O yazılım varsa sizde yazılımı kaldırın çözülür.