R10 Tema Rengi Hakkında Yardım
8
●170
- 10-05-2023, 02:03:34Hocam mavi yaptım fakat önceden mesajı beğenme tuşu falan turuncuydu diğer şeyler maviydi şimdi hepsi mavi oldusemihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2023, 02:05:17Tamam hocam o ayarlar kısmında renk seçeneği mevcut tekrar turuncuyu seçince olması lazımTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 10-05-2023, 02:06:35Üyeliği durduruldubu şekilde yaptıysanız sayfanın en altına inin r10 default'u r10 moderne çevirinTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 10-05-2023, 02:08:06Hocam Kontrol paneli sonra seçenekleri düzenleme gibi bir şey olması lazım en altında r10 görünüm var modern seçelimerebusx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2023, 02:11:08Hocam öyle olmuyor şunun gibi karışıktı renkler mavi yapınca hepsi mavi oluyorsemihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 10-05-2023, 02:14:45Konuşma rengi olarak oradaki seçeneği seçince tüm konuşmalarda aynı renk oluyor bende şahsen. Ama o rengi seçtim diye diğer genel forum renkleri öyle olmuyor. Özel mesajda olduğunuzdan öyle görünüyor olabilir. Çünkü kişinin profile girince mesela o kişinin belirlediği profil rengini görüyorsunuz.TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2023, 02:17:50Normal forumdada mesaj beğenme iconu falan turuncuydu diğer şeyler maviydi hocam neyse geri getiremiyoruz sanırımsemihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


