• 09-05-2023, 23:10:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu kapatılmıştır.
  • 09-05-2023, 23:11:56
    #2
    Bu konuda itiraz etmeniz için bile ilk den cezayı ödemek zorundasınız diye biliyorum.
  • 09-05-2023, 23:12:30
    #3
    adliye > sulh ceza mahkemesi
  • 09-05-2023, 23:13:32
    #4
    Sulh ceza hakimliğine olması lazım google'dan nereye ve nasıl başvuru yapabileceğini görebilirsin.