• 09-05-2023, 13:26:50
    #1
    Hayırlı günler arkadaşlar, engel listeme baktımda tanıdığım ve hiç tanımadığım insanların engellendiğini görüyorum bunun sebebi nedir ?
    geçici bir hata mı var ? ya da hesabımda başka biri daha mı var ?

    kimden yardım alabilir bu konu hakkında?
  • 09-05-2023, 13:27:31
    #2
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Ben yoksam sorun yoktur bu mesajı okursanız ben yokumdur 😂
  • 09-05-2023, 13:32:13
    #3
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yoksam sorun yoktur bu mesajı okursanız ben yokumdur 😂
    şuan yoksunuz ama bu artış hızıyla heran olabilirsiniz sanki
  • 09-05-2023, 13:33:47
    #4
    Panelinizdeki listeniz mi çoğalıyor yoksa sizi engelleyenler mi
  • 09-05-2023, 13:36:12
    #5
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panelinizdeki listeniz mi çoğalıyor yoksa sizi engelleyenler mi
    panelimdeki liste çoğalıyor hocam kullanıcılar ekleniyor tanıdık isimlerde hiç tanımadık isimlerde var %80 tanımadıgım kişiler.
  • 09-05-2023, 13:39:08
    #6
    oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panelimdeki liste çoğalıyor hocam kullanıcılar ekleniyor tanıdık isimlerde hiç tanımadık isimlerde var %80 tanımadıgım kişiler.
    @Burti; ile iletişime geçersen yardımcı olabilir.
  • 09-05-2023, 13:39:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı günler arkadaşlar, engel listeme baktımda tanıdığım ve hiç tanımadığım insanların engellendiğini görüyorum bunun sebebi nedir ?
    geçici bir hata mı var ? ya da hesabımda başka biri daha mı var ?

    kimden yardım alabilir bu konu hakkında?
    Belki de kalbi kırık veya kıskanç bir manita virüsü vardır Instagram'ında.
  • 09-05-2023, 13:41:57
    #8
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Burti; ile iletişime geçersen yardımcı olabilir.
    teşekkürler hocam iletişime geçeceğim

    DemiratarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki de kalbi kırık veya kıskanç bir manita virüsü vardır Instagram'ında.
    R10 da manitamın olduğunu düşünmüyorum hocam