Bilgisayar klavyeye su dökülmesinden dolayı servise gönderiliyor klavye tamir edilip geri geliyor fakat şuan bir firmware şifre problemi var. Gönderilen servis hangisi bilmiyorum fakat bu problemi çözemeyeceklerini belirtmişler. (başlarından def etmişler gibi geldi bana)
Bilgisayarda sistem kurulu olmadan geldi ve firmware şifresi soruyor kimse herhangi bir şifre bilmiyor. Tertemiz cihaz atıl durumda kalmış. Bunu nasıl çözebilirim, eğer çözebilirsem kendim kullanacağım, yazık günah çöp olacak.
Açılışta bu şekilde bir ekranla açılıyor:

command tuşu ile açarsam bu şekilde geliyor ve şifre kimse bilmiyor.

Bunu tamir eden çözen herhangi bir yer biliyorsanız beni yönlendirebilir misiniz?
